Úvodem: Byly doby, kdy i v českých hotelích dobrého jména a dobré pověsti bylo oslovení „garson“ standardním úvodem ke komunikaci s osobami z nejpovolanějších – s číšníkem, obsluhou, popřípadě hotelovým poslíčkem. Nikoliv ale s vrchním číšníkem šéfkuchřem, ředitelem, nedej bože s majitelem hotelu. I když – dobý ředitel a šéf na place by takovou malou nepatřičnost přešel s profesionálním „poker face“. Jakkoliv dnes by se mohlo zdát, že se jednalo o oslovení člověka v pozici „slouhy“, nebylo tomu tak. Naopak. Skvělý „garson“ byl vzorem své profese, znalosti lidí – hostů a schopnosti se vžít do jejich nálad, chutí a požadavků. Vždyť přijeli do hotelu, jehož svatým posláním bylo a ve SLADOVNĚ dodnes je sloužit k maximální spokojenosti v duchu starého a dobrého: „náš zákazník, náš pán“.
Není dnes zvykem oslovení „garson“ používat. Ale GARSON jako pojem by nemusel nutně zmizet z povědomí hotelových hostů. Když ne proto, že ke zvolání: „garson!“ trpíme ostychem, tak alespoň proto, že by se takový zpravodajsko literární GARSON Z HOTELU SLADOVNA mohl stát vaším důvěrným rádcem, profesionálním průvodcem a třeba i znalým inspirátorem. Tedy nositelem dobrých zpráv z jednoho ze současných moravských hotelů dobré pověsti a dobrého jména. Představujeme vám tedy GRASON Z HOTELU SLADOVNA.
Co týden, co deset dnů si z jeho elektronické tašky budete moci vyzvednout jídelní lístek, jeho prostřednictvím si budete moci rezervovat stůl pro přátele, objednat speciální menu nebo pobyt ve kterékoliv části rozlehlého a na požitky bohatého wellness centra…. a tím to samozřejmě nekončí.
Budou dny a víkendy, kdy se opět v kuchyni hotelu Sladovna budou připravovat speciality regionální, s využitím všech plodů a darů země moravské nebo něco nezvyklého s využitím ingrediencí exotických. GARSON Z HOTELU SLADOVNA vám dovolí nahlédnout pod vařečky mistra kuchyně, jeho prostřednictvím se dozvíte o zásobách a tajemných zákoutích hotelové vinotéky, poradí vám, k jaké krmi si vybrat vhodné víno, jaký aperitiv – popřípadě digestiv. A možná vás bude zajímat, kdy budou na pánvi čerstvé ryby nebo vepřové hody, kdy zavoní zvěřina a kdy budou v nabídce třeba kynuté knedlíky plněné čerstvými borůvkami nebo jahodami – či je raději libo švestičku v župánku z bramborového těstíčka sypané mákem, tvarohem, polité máslem nebo zdobené bavorsklým krémem?
Ale také vám rád a dobře poradí, kam z hotelu na kole nebo pěšky, kde je romantický hrad, skvostný zámek, kudy do jeskyní a hlavně, kudy zpět do hotelu.
A to jsme ještě nezmínili všechny možnosti relaxace duše i těla a pak možnosti si prohlédnout salonky, kongresový sál, Muzejku, Šlandu a pozor – Sloupový sál – prostor mimořádných půvabů. Tedy celou škálu prostorů, kde můžete uspořádat kongres nebo rodinnou oslavu s nároky jakkoliv rozměrnými – ovšem vždy tak, aby se pohodlně vešly do rozměrů zvoleného prostoru.
Ale od toho vám může sloužit GARSON Z HOTELU SLADOVNA jako zdroj, posel, rádce, obsluha a věrný přítel.
Zbytek pak bude na profesionlaitě celé posádky, které nevelí, ale důmyslně ji vede ředitel Aleš Hauzar.
VÁŠ GARSON ZE SLADOVNY
Pokud byste se mnou chtěli mluvit, doptejte se na mě u kohokoliv z personálu hotelu SLADOVNA – ať už v recepci, restauraci, ve velness centru nebo v prostorách pro kongresy a jakákoliv privátní setkání a slavnostní akce. Tam všude jsem vám plně k dispozici radou i pomocí.
Vše na adrese:
Hotel Sladovna****
nám. U Pivovaru 3
679 21 Černá Hora
Recepce – individuální reservace a balíčky
provoz recepce 0 – 24 hod.
Tel.: +420 539 086 395, +420 731 689 907
recepce@hotelsladovna.cz
Ředitel hotelu
Aleš Hauzar
reditel@hotelsladovna.cz